Undersökning



Idag var det dags för mig att göra en undersökning på sjukhuset eftersom
jag sover dåligt o doktorn tror att jag kanske har epilepsi.
Det har varit en tuff kväll o natt, allt för att jag skulle kunna slappna av
på undetsökningen. Var redo, alltid redo! med mössa på.



Men så lätt skulle det inte gå. Jag fightades i ca en halvtimme innan jag
somnade i mammas famn.



En trött mamma och en trött solstråle.



Pigg som en lärka och liiiite svettig.
Vi får vänta på resultatet  av undersökningen, den som lever får se.
Kramizzzzzzzzzz o inatt ska vi sova gott hela familjen.











All kopiering utav text och bild förbjuden©

Kommentarer
Postat av: Cagebird

Åh, vad skönt att det gick bra iallafall! Jag har tänkt på Er idag. Hoppas på ett gott provresultat!! Sköt om Er och slumra sött, det behöver Ni. Kram till hela bunten =0)

2012-05-24 @ 22:28:06
Postat av: Ote

Cagebird: Tack för omtanken. Visst är han söt i sin flygarmössa. Nu ska vi ha en skön helg med mycket sol o värme och vi skickar några solstrålar till dig oxå/kram

2012-05-25 @ 06:35:41
Postat av: Cagebird

skrattar Javisst är han för go i mössan! ;) Hur länge lät de honom sova? Jag fick göra en EEG för många herrans år sen då jag plötsligt svimmat utan anledning i skolan. Minns att det var svårt att slappna av och faktiskt somna med en massa sladdar kopplade till skallen.

Tackar för solstrålarna du skickat men vi har så det räcker även här. =)

Tjohej!

2012-05-26 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0