Fjädrar



Lång time no see ;-) Mamma har haft så mycket att göra på jobbet
så det har inte funnits nån tid för bloggen. Jag har skällt lite på henne.
Vi har börjat att påskpynta lite grann. Mamma har gjort en fin dörrkrans
med fjädrar.



Själv har jag fullt upp med dagis och allt som ska lekas med härhemma.
Bilar är en favorit just nu. På bilden har jag lånat ett halsband av mamma.
Man måste ju ha lite vardagsglamour.
Tills vi hörs och ses igen...... ha´det gott












All kopiering utav text och bild förbjuden©

Kommentarer
Postat av: Cagebird

Nu är jag nöjd o glad igen då jag sett att Ni har det bra. :0) Det är bra Hugo att du flaschar till det lite extra där hemma med lite glitter kring halsen!

Påsken, ja snart är den här. Kommer påskharen med godisägg till dig då? Förmodar att den stackaren har det minst lika stressigt som tomten har under julen? Sköt om Er hela bunten!

2012-03-25 @ 13:57:11
Postat av: Ote

Cagebird: Nu är vi på banan igen, idag har vi gjort lite vårfint med penseér. Jag har varit ute hela dan och busat, så jag somnade som en stock. Det är mamma som hjälper mig att skriva nu. Ett stort påskägg önskar jag mig, för jag har varit väldigt snäll. Vårkram <3

2012-03-25 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0