Min rallybil



Jag har fått en rolig bok utav mamma. Först kan man läsa en saga om
rallybilen sedan finns det en liten bil som man kan dra upp och som går
i spåret. Den kör jättefort. Boken är så fin & rolig.



Läsa själv är oxå kul.



Det har även införskaffats nya kläder och skor till den lille mannen
i huset. Kolla in dessa fräcka pjucksen. Dessutom har garderoben
utökats med stuprörsjeans i färgerna grön och orange + lite nya
T-shirtar.
Snart åker mamsen till Italien med jobbet. Hur ska det gå med paps
och mej? BUHU!!!!












All kopiering utav text och bild förbjuden©

Kommentarer
Postat av: Cagebird

Oj vad jag vill kramas då jag ser bilderna på dig Hugo! :) Då mamsen åker till Italien? Kan bara bli bra! Mamma får vila upp sig och pappsen får visa vad han "kan"! ;)Toppen!!!!

2012-04-14 @ 22:08:58
Postat av: Ote

Cagebird: Nu skriver Hugo: Kram tebax. Jag kommer nog att sakna mamsen, men jag är stor kille nu. Eller hur?

Mamma skriver: Det ska bli skönt att komma hemifrån lite, men jag kommer att sakna dom. Pappa kommer att få jobba tro mig. Förhoppningsvis är jag efterlängtad när jag kliver in genom dörren ;-D

2012-04-15 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0