Jag längtar till Italien.......

Mamma har varit i Italien med sitt jobb. Hon lämnade paps och mig i
fem hela dagar. Men vi klarade oss och mamma hade jättekul, men jag
tror att hon saknade oss lite. Här kommer lite bilder från mammas resa.



Mammas utsikt från hotellrummet i Assisi.



Gamla vackra hustak.



Mamma med sin chef och arbetskompis på en liten pizzeria i Assisi.



Det var den godaste pizzan hon någonsin hade ätit. Stenugnsbakad.



Pose utanför Fransiscusklostret i Assisi.



En utav mammas goda vänner prästen Kristina. Lite sol är aldrig fel.



Kristina o mamma som Maria & Jesusbarnet. Så tokiga dom är :-D



Gänget= två goda vänner prästerna Kristina & Ann-Sofie.



Mamma utanför en fontän i Rom.



Mamma har Vatikanen ( fattar ni? )



Spanska trappan: Mamma, Kristina och Renata.



Mamma och Renata slänger en peng i Fontana de Trevi och önskar sig nåt.



Utanför Colosseum.



God mat åt dom oxå. Vi avslutar med en Tiramitsu.
Vi är glada att mamma är hemma igen, för vi längtade efter henne väldigt
mycket, men vi unnade henne att ha kul.
Efter dom här bilderna så är paps och jag lite avundsjuka och längtar till
Italien.










All kopiering utav text och bild förbjuden©




Kommentarer
Postat av: Cagebird

Jag kan förstå att ni är lite avundsjuka på mams för det såg härligt ut! Det gjorde henne nog gott att få komma bort en stund och bara vara Ote och inte "mamma och frugan" hela tiden. ;)

Du har en riktig pudding till mamma Hugo, kortet som är taget vid fontänen är jättefint!! Jag är förvånad att hon kom hem överhuvudtaget och inte blev "knyckt" och bortrövad av nån kärlekskrank italienare!

Sköt om dig lilla Solstråle och hälsa mamsen så mycket! Pözz på pannan

2012-04-28 @ 15:23:48
Postat av: Ote

Cagebird: Du är så snäll med dina kommentarer. TACK! Det var riktigt skönt att släppa allt det vardagliga o bara finnas till som sig själv. Solstrålen är på gott humör o jag ska hälsa till honom. Trevlig helg. Kram

2012-04-28 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0