Älskade mamma 45 år



I onsdags fyllde mamma 45 år, så i helgen hade vi lite kalas för henne.



Pappa och jag hade köpt ett fint halsband till henne, som det stod "Älskad"
på och ett hjärta där mamma ska gravera in pappas och mitt namn. Det
var ett Kalassmycke.
Hon blev så glad.



Puss på dig min älskling.



♥♥♥



Jag har lärt mig av pappa att man ska ha öppen mun när man ska pussas.



Vi bjöd på smörgåstårta.........



......och kaka till kaffet.



Mamma fick fina blommor oxå.



Det är jobbigt med kalas när man är en 3-åring och inta får som man
vill alla gånger.



Då är det skönt med en mammafamn att krypa upp till. Trött mamma &
trött solstråle.
GRATTIS mamma hoppas att du får ett fint år till. Vi älskar dig!









All kopiering utav text och bild förbjuden©




Kommentarer
Postat av: Cagebird

Åh, Grattis!!!! Hade vi tyvärr ingen aning om, annars hade vi glidit ner till mamsen och stått utanför på morgonen med paket, blommor & sång!

Stort grattis i efterskott pinglan!

Kram kram

2012-04-30 @ 18:04:38
Postat av: Ote

Cagebird: Tack så mycket, det hade varit roligt att få besök. Vi får ta det när jag fyller 50 ;-D

2012-04-30 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0