Midsommar i Riddarhyttan

Vi firade midsommar hos min moster & morbror + kusiner
i Västerås/Surahammar. Det är många mil dit från skåneland.
Men man kan fördriva tiden i bilen med att titta på dvd, äta
sova och leka med mams.
Morbror och moster har en husvagn i Riddarhyttan, där var vi
på midsommarafton.



Mamma försöker få på mig en midsommarkrans, men jag vill inte:(



Så hon får ha den själv i håret :)



Dagarna tillbringades med kusinbus. Min "lilla" kusin Jocke.



Hemma hos kusin Jonas. Morbror busar med mig och sätter upp mig
på ett skåp.



Oj, vad högt och läskigt.



Tar du emot mig om jag hoppar morbror?



Jiiiiiha!



Lekparkslek med pappa.



Gunga med moster är kul. Titta så glad moster är.



Törstig blir man. Då är iceslush gott.



 Kusiner: Jonas (stora)  Jocke (lilla) & jag (den arga)





Fin i badcape, som jag har fått av moster & morbror när de var i
Espanôlo.



Fräch som en nyponros.

Tack moster och morbror för en trevlig och rolig helg hos er. Älskar er.
Puss från Hugge





All kopiering utav text och bild förbjuden©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0